Home
Oferty pracy
Pracownik logistyki w firmie HEMA
vanacy-detail-image

Transport & Logistyka

Pracownik logistyki w firmie HEMA

38 godzina
Utrecht
13,82 € za godzinę

Odpowiadamy w ciągu 24 godzin

Udostępnij wakat

Gdzie będziesz pracować

Czy jesteś gotowy dołączyć do dynamicznego zespołu i stać się integralną częścią jednego z wiodących holenderskich gigantów handlu detalicznego? Hema eDC poszukuje obecnie entuzjastycznych osób, które dołączą do naszego zespołu operacji magazynowych w Utrechcie. Współpracujemy z Randstad, jedną z najlepszych agencji pracy tymczasowej, a w szczytowych sezonach polegamy na dodatkowym wsparciu agencji pracy tymczasowej, aby poradzić sobie z wysokim popytem.
Hema eDC jest sercem naszej działalności, służąc jako centrum, w którym wszystkie produkty dostępne na platformie internetowej Hema są przechowywane i przygotowywane do wysyłki. Jako członek naszego zespołu będziesz odgrywać kluczową rolę w zapewnieniu, że nasi klienci otrzymają swoje zamówienia szybko i dokładnie.

Będziesz rozwijać się w suchym i ciepłym środowisku magazynowym, otoczony przez wspierający zespół. Otrzymasz kompleksowy okres wprowadzający, podczas którego zostaniesz połączony z kolegą, który pomoże Ci płynnie wdrożyć się w nową rolę.
Zmiana dzienna: 07:00-16:30 Zmiana wieczorna: 17:00-23:45
Pracownicy będą wprowadzani na trzy różne stanowsika:
1. Inbound: towar przychodzi i musi być wprowadzony do systemu zanim trafi do magazynu.
2. Kompletacja zamówień: będziesz kompletować zamówienia na podstawie logicznej trasy, komputera i świateł.
3. Pakowanie: będziesz pakować zamówienia, które są kruche, szkło, talerze i inne delikatne towary.

Co będziesz robić

Czego od Ciebie oczekujemy

Tutaj kończysz

Co oferujemy

Co teraz?

Gosia Jurczyk

Masz pytanie?

Kontakt
Gosia Jurczyk

person-image
AppBelPoczta
Zgłoś się teraz
news-image

"Praca w Holandii to wspaniałe doświadczenie! Zwłaszcza z pomocą AB Midden Nederland. Wynagrodzenie jest świetne i zawsze otrzymuję je na czas.”

Jest wiele rzeczy, o których trzeba pomyśleć, kiedy chce się pracować w innym kraju. AB Midden Nederland bardzo mi wszystko ułatwiło. Kiedy już znalazłem odpowiednią pracę, przeprowadzili mnie przez cały proces. Od zakwaterowania po ubezpieczenie. Wszystko zostało załatwione w mgnieniu oka!

Zaaplikuj
na swój sposób!

Dlatego AB Midden Nederland

  • Odpowiedź w ciągu 24 godzin
  • Już ponad +2100 zadowolonych pracowników
  • Zawsze osobisty kontakt

Aplikuj bezpośrednio

Brak CV? Nie ma problemu!
Załącz swoje CV, a będziemy mogli lepiej dopasować oferty
Czy potrzebujesz pozwolenia na pracę w UE?
steps-image

Znalazłem ofertę pracy i co dalej?

Oto nasz proces rekrutacji w pięciu prostych krokach.

icon

1. Złożenie podania o pracę

Składasz podanie o pracę w sposób, który Ci odpowiada. Postaramy się skontaktować z Tobą w ciągu 24 godzin.

icon

2. Pierwsza rozmowa z rekruterem

icon

3. Pierwsze spotkanie (nieobowiązkowo)

icon

4. Szybkie rozpoczęcie pracy

icon

5. Hurra! Możesz zacząć

Podobne wakaty